Alla inlägg den 30 december 2006

Av Malin - 30 december 2006 18:02

Gävelflickan Natalie & syrran hade hyrt en sktäckfilm och sett på den igår. Hette typ "Phone" eller något. Sedan gick de runt och svammla om att de var rädda för speglar, tvättställ, fönster och massa annat. Det hela resulterade i att jag blev rädd bara för att de var det.-.- Typiskt mig. Skriker någon så skriker jag atomatiskt, är någon rädd så blir det samma grej. Jag släpade alltså in mitt täcke & kudde i dubbelsängen de byggt upp för att sova hoss dem. Konstigt nu? Ja. Konstigt då? Nej. De små barnen kunde inte sova, musik skulle av & på, ljuset släckas, bananer hämtas, undersöka vad klockan var, berätta om alla "ovanliga" ljud de hörde och naturligtvis undvika allt som man kunde se sig själv i. Det blev en lång natt. Somnade vid 04:30 ungefär. Hade äntligen kommit undan Vad är klockan?...Malin? frågorna.Jag skyller idag på dem att jag fått ont i halsen. Bah... Så nu tvingas jag käka den förbannat äckliga vitlöken, citronsyran m.m *rysa* Hugga.:SLatade mig idag och såg på King Arthur större delen av dagen. Önskade från uthyrningsplacet en medeltidsfilm med lite krigare, riddare, krig och så on. Typ som King Arthur.. Tror ni inte att de kom hem med den filmen också? Jo. Men den dög fint idag.^^Hur ska jag överleva morgondagns rakter & smällare?

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards