Alla inlägg den 15 december 2006

Av Malin - 15 december 2006 20:42

Okej, tänkte medela er alla om något att undvika. Idag var Tove och jag på bio, som även en massa andra Tunabarn besökte. Eragon. Premiär var det. Det jag sa innan dög visst inte;- Filmen är sämre än böckerna!Filmen var så mycket kassare än böckerna! Ingenting, stämde inprincip och det hela var som de gjort en egen saga med samma namn på personerna och platserna! Allt annat var bara en röra och en dålig sådan. Utseenden var kassa, hopp mellan scener överallt, omgjorda scener, tillagda/ändrade scener, relationer inkastade, gubbar som knappt är beskrivda i boken dyker upp och mycket annat knas. Alltså, mitt råd är: SE INTE ERAGON, LÄST BÖCKERNA!Men, allt annat med Tove var bra roligt.^^ Det var ett tag sedan vi gjorde något roligt, så det var nice.:)2:a på Banläggnings RM!Oh yeah, Go me, oh woow...Miiew, nog för att Hamelius slog mig på DM, men han fick allt se sig besegrad på Riks Mästerskapet!:) En till rolig sak idag. Han som vann hade ju gått banläggningskurs, är 18 år och allt. Jag skapar lite mysko och sedan blir det ett paniktävlingsbidrag tillverkad alldeles i slutet av tiden. Men det har ju funkat bra trots allt.:) DM vinst förra året, 2:a i år, bland de 15 bästa på RM då och 2:a i år!:D Hmm, det känns som jag blev lite mallig där..xD Muhaha, och nästa år ska jag göra bättre ifrån mig! Mats Bilar - Ett Bra Val. Gaspedal...Puss och Tjolavippanlej alla goa varelser! Och glömm inte att rösta på den nya undersökningen om Malin Mig Själv!;)

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards