Alla inlägg under februari 2007

Av Malin - 28 februari 2007 16:40

I Säter hos Evelina ^^

Av Malin - 27 februari 2007 16:40

I Säter

Av Malin - 26 februari 2007 22:44

Idag degade jag runt i mitt tomma hus och gjorde lite alltmöjligt. Åt någon mysko blandning av flygande Jakob och kassler med annanas (jag har inte lagat.xD), försökte avverka lite av läxorna man fått inför Spanien resan, tittade på film, kutade runt skräddarbacken och lite annat knas.;P Taidama! Jag besökte Bågskytteplacet idag igen.^^ En ganska kass Robin Hood är jag allt.xD Men kul var det.:)Även fast min hand hade dragit på sig något som fick den att göra ont..."Hej jag heter Malin och är Mupp, men ta det inte personligt."

Av Malin - 25 februari 2007 21:57

Idag har jag hjälpt till lite fint på tävlingsexpeditionen för skidtävlinen i Bergebo. Från 8:30-14:30 var jag funktionär bland en herrejädrans massa papper och sånt. "Vem sa att norskar pratar gulligt?"Sen kom Gävle-släkten på besök och fikade på en annanaspaj. Mumsfillebabba!:) Jag ska visst på träff med alla fyra generationer från Svea och Back Erik Eriksson någongång i Juni. Haha, jag undrar allt vad det ska bli för något.xDLove is in the air Dudududududu Love is in the airRingde Natalie också. Gamla goda tider.^__^Prick 1 år sedan mormor dog. Kärlek. Så vi tände ett litet ljus i Torsång, fast hon är strödd i Gyllbergen. :) Maaaww...Jag tror hon är ett liten baby i Afrika på ett år nu.;D

Av Malin - 24 februari 2007 21:24

"Robin Hood och Lille John springer genom skogen...lalala..."Idag skulle vi då undersöka om Tunabarnen hade några färdigheter som en efterträdare till Robin Hood. Efter skidåkning i Gyllbegen (hata klassiskt..-.-') och svindyr pizza som vi fick vänta en timme på från "stockholms flickorna" skulle vi testa bågskytte."Vi delar inte pizzor här..." - Pizzatanten på den italienska pizzerianJag hann då med att rpova minst fyra olika bågar under de där två timmarna. Jätte skojjigt.^^ Jag ska nog dit på måndag också och förbättra mig. Alla andra var juh redan så äckligt bra.xDFever Fever leave my heart alone...

Av Malin - 23 februari 2007 22:48

Ya-Ya!Idag har jag gjort ännu ett besök på kupolen och kikat in det "nya" de visst fått in. Såg en söt hjärttröja, men tyvärr såg den bara bra ut när den låg ihopvikt. Tog mig hem med en vit tröja med guldränder och svarta knästrumpor.^^Mötte Malin A också, den numera Rättviksungen. Hon hade visst fastnat vid ögonskyggorna. Beroende?;PDo it Today, Tomorrow it can be Illegal.

Av Malin - 22 februari 2007 21:41

En liten jäkel skrämde skiten ur mig på snöpuls-Vinter-Cupen denna natt.-.-' När jag så trevligt jo´ggade på den ödsliga skogsvägen och blickade upp mot ett ödsligt hus kommer plötsligt något stort svart från skogen. Utan lyse. Skrek som sjutton.xD Jag skrämde nog den stackarn också.Jag vill inte vara med. Är jag sämre svensk för det?Ärligt talat skiter jag i det...För en dag går solen ned, för att aldrig komma mer.Då blir det jävligt mörkt och kallt, men det blir likadant överallt.... - Asta Kask Jag har världens ångest över valet av inriktings valet också GAAAH!! Språk eller Sam? Imorron ska det in.:S Fy...

Av Malin - 21 februari 2007 21:01

Okej, ni behöver inte bli sura & elaka mot mig för att jag är en sjukmuppunge till flicka ibland. Jag kan faktiskt vara andra saker med.^__^Jag funderar på att bli flygvärdinna. Ärligt alltså. Men har hört att de måste vara minst 170 cm långa. Bwaaa..>_< då skiter sig de planerna.Återigen har Borlänge förvandlats till Antarktis. -22ºC kallt. Jag fryser. Somsagt är jag ingen Pingvin.;PJag vill också ha BANDIT ROCK 106-3 på radion!!

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards