Alla inlägg den 8 februari 2007

Av Malin - 8 februari 2007 20:42

Idag har jag bölat hela eftermiddagen. Och då menar jag verkligen grina, inte bara en liten tår i ögonvrån, utan en hel jävla syndaflod av tårar. Bara för att jag är född tre månader förtidigt och alltså 90:a. Tre månader som jag aldrig tyckt illa om förens nu, då de gjorde så att jag inte kan åka till Japan våren 2009. Jag är för gammal då. *bortcensurerat p.g.a olämpligt innehåll* Jag kommer aldrig kunna övertala mina föräldrar att anmäla mig nu, och sedan spara och jobba ihop pengar till det året. 50 000 kr är inte någon liten summa precis. Om jag bara vore född 28 dagar senare kunde jag åkt till Japan.Fatta, 28 dagar!Ska söka jobb på Tacobar på Kupolen & Mc Donalds i Falun. Jag ska spara mina pengar ändå! Och övertala mammsen och pappsen att jag går under om jag inte kommer till Japan...Vi arangerade VinterCupen förresten. Vi satte en kontroll på en soptunna och spelade spel på datorn. Fast vem bryr sig om det? Jag är för stor för ett utbytesår 2009! *gråter*Är det ingen som kan sponsra mig!? Eller erbjuda mig ett jobb!?Mejladress: rylle_90@hotmail.com

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards