Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Malin - 16 februari 2007 22:00

Idag har jag inte gjort något alls. Typ. Inget roligt och inget tråkigt. Inget alls alltså.xD Eller, jo en sak! Vi såg och lyssnade på hyllningssången till President Putin 4 gånger på Samhällskunskapen. Texten är helt sjuk, men musiken är sådan här "Terror-Musik" som fastnar på hjärnan, typ Boten Anna musik.-.-' Refrängen i Putin sången var något i stil med detta nedan. Vi antecknade både flickorna som sjöng och hela texten. Uttråkade eller vad?xD"Nu vill jag ha någon som Putin.Någon med kraft. Någon som Putin.Någon som inte dricker. Någon som Putin.Någon som inte sticker. Någon som Putin.."Jag åt räkor ikväll.^^ I sås med paprika & svamp. Tänkte bara berätta det så ingen missar den viktiga informationen.xDEtt sjukt test jag gjorde idag på en tidning:Vilket Äckel är du?Flest A: SnorfarmarenÄlskar kroppens alla vätskor. Drömmer om att odla snor på heltid. Vallar skidorna med öron vax och duschar helst - inte alls.Flest B: FisbombemÄlskar allt som stinker, smetar och rinner. Njuter av att äckla andra. Drömmer om att flytta hemifrån - till en ostädad skoltoa.Flesta C: SpillkråkanHar extremt välutvecklat lukt- och smaksinne. Nöjer sig bara med det vidrigaste. Drömmer om att resa jorden runt i en proppfull sopbil. (Jag blev detta.xD)

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards