Alla inlägg den 4 februari 2007

Av Malin - 4 februari 2007 20:20

Ibland blir jag bara så trött på Matilda. Som idag.Jag, kusin Anna och Syster skulle åka lite slalom på SSABdagen i Romme Alpin. Kusinen var nybörjare på sina skidor och naturligtvis gick det sakta. Jag tappade tålamodet, när jag bara fick vänta och åka lätta backar. Sen själv i liften, inte någon att säga det minsta till. Så jag var elak, men de var också elaka och tillsist var det bara dummt. Varför skulle Toveflickan stuka foten? Vi kunde haft det så trevligt. Kanske ett "Alla-backar-och-liftar-på-så-kort-tid-som-möjligt-race" kunde vi kört? Eller skuttat utför stupetskogen med våra skidor? Åkt skärtlapp nerför som vi planerat?Nej, nu hade jag tråkigt!-.-Ensam. Jag behöver en kram.

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards