Alla inlägg den 7 februari 2007

Av Malin - 7 februari 2007 20:53

-20º C. Jag fryser här på mitt berg. Har familjen min flyttat till norpolen under natten utan att medela mig? Påminner alla om att jag inte är en pingvin.-10º C borde vara gränsen för att träna utomhus. Jag höll nämligen på att frysa fötterna av mig när vi åkte Skid-O på träningen. Kanske beror det på att jag glömmt mina tjockisstrumpor som håller allt varmt, eller så var det kylan. Det var iallafall fint i skogen. Synd bara att det inte var lite varmare och jag hade en termos varm Oboy, eller Söder Te. Mysigt värre! Då hade träningen varit helt wünderbar...Jag blir nervös av optiker. Tur att den lille mannen inte vände på mina ögonlock. Tur att jag krävde att han inte gjorde det. Tur att jag kräver ibland.xDJag har planer typ 5 år fram i tiden. Varför ska det gå så långsamt? -.- Våren 2009 tänker jag dra till Japan för ett års studier, sen ska jag som Aupair till U.S.A for a year and then ska jag vara volontär i något fattigt litet land.:) Det är mina planer och jag längtar tills jag kan sätta dem i verket. Tills dess får jag väl nöja mig med att överleva gymnasiet med de dummisarna som finns och tjäna mig en rejäl hacka inför mitt resande.^^Vad tänker DU göra då?!Sen lär jag mig lite lättare Japanska på denna sida. Sakta men säkert går det frammåt:Samma på JapanskaSmå söta ungar, jag HAR en ny omröstning..;P

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards