Alla inlägg den 9 februari 2007

Av Malin - 9 februari 2007 21:01

Först åkte vi i ett trångt baksäte, sen pulsade jag i snön för att plocka in kontroller från gårdagens tävling, och tillsist vadade jag tillbaka till skolan i djup snö. Äckligt djup snö.xDIdag hade jag även utvecklingssamtal med Else och både far & mor. Jag har alltid avskytt både sådana samtal och skolsyster, nästan varit rädd för dem fast jag vet att det inte är farligt på något sätt.-.-' Tänker inte säga mer om det. Jag överlevde det utan några problem denna gång, fast det var nära ibland. Nöjd med mina omdömmen var jag, och tydligen även alfahonan och hanen.^^Varför tror ingen att jag kommer lyckas med mina planer?Varför tror alla ont om alla och drar alla över en kamm?Varför ser folk bara dåliga saker? Varför? Varför?Är jag för Naiv? Godtrogen?

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards