Alla inlägg den 20 februari 2007

Av Malin - 20 februari 2007 20:37

MUUUSM! Om det är med vaniljkräm & inte mandelmassa förståss..^__^Ni ska veta att jag faktiskt är snäll ibland också, som idag. Vem tror ni inte käkade upp en vaniljsemla fast han inte fick? Jo, pappa såklart. Då offrade jag mig och åt upp en äckelsemla med äckeläckel mandelmassa i för att min lilla syster skulle få en med vanlij.:S Och för att inte mamma skulle bli sur på pappa för att han inte lyssnat på hennes förhållningsorder om vaniljsemlorna.-.-'Taidaa!Super Malin till undsättning..xDJag har ångest över inriktning till gymnasiet. uuh...Sam eller språk? Språk eller Sam? Språk eller Språk? Sam eller Sam? Språk? Det lutar åt språk, efter dagens information. meeen.jag vet inte!-.-'Bring me to life - Evanscence

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards