Direktlänk till inlägg 3 december 2009

ooh heaven is a place on earth

Av Malin - 3 december 2009 23:03

Today Malin was in heaven! :D x]     - ica maxi hade klubbkväll med provsmakning överallt! :D

Haha, så där var min lycka gjord för dagen. xD Det finns flera fördelar med provsmakning:

1. Man kan testa nya produkter, speciellt den där chokladen med mousse i var himelskt god! ;)
2. Man kommer hem (mätt) x]

3. hmm.. kommer inte på några fler bra saker, men de där två är väl alldeles utmärkt för att det ska vara en bra sak? Det enda dåliga är att jag känner mig så tarv när jag smakar på så mycket.. >_<


och imorron fyller jag år:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 08:06

Ansök om att få bli testpilot på nya LG Optimus 2X!   Missa inte chansen att få testa (och behålla) en androidmobil som är unik på markanden!     Länk till ansökan: http://smartsontestpilot.se/lg-optimus2x/bli-testpilot/     ...

Av Malin - 26 november 2009 11:11


  Jag har vunnit biljetter till tAKiDA's konsert i Stockholm!! :DJag var dock tvungen att vara tyst om det, eftersom jag överraskade min pojke med dem som en försenad födelsedagspresent. Men nu kan jag berätta (läs skryta) om det! ;) Hehe, först...

Av Malin - 22 november 2009 19:10

hehe, det är ju meningen att jag ska blogga lite nu förtiden, men det är jag alldelses för lat för att göra. x] Något säger mig att det här med bloggen kommer rinna ut i sanden, som förut... meen iaf, Pojken (än är han då inte man :P ) har ...

Av Malin - 16 november 2009 21:42

Just det, angående min nya bild: jag äter popcorna direkt när de trillar ur popcornmaskinen! :D liite varma x] ...

Av Malin - 16 november 2009 20:57

Idag har jag spytt.   Trevlig början på ett inlägg va? Dessutom det första inlägget på ett uppehåll av gud-vet-vad tid. :P Men eftersom jag som vanligt kommer att skriva denna blogg som någon form av dagbok så måste ju den hemska sanningen komm...

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards