Alla inlägg under april 2007

Av Malin - 20 april 2007 21:48

Haha, jag måste bara säga att jag har köpt en urasöt klänning med rosa rosor på..^^

Och jag är inte avundsjuk på folk...eller, jo, det är jag. Mycket. Men, vem vill inte åka utomlands på semester? Någon som vill åka bort med mig?;P


Det är en ny, "Vad är mysigast?" - omröstning nu också, glömm inte den.;)

Vi har minnsan skrivit engelska nationella prov i skrivning idag också. Bara att mala på om hur sitt liv hade blivit från 2007-2017, busenkelt.^^

Av Malin - 17 april 2007 14:15

EXTRA EXTRA!!!

Bloggen Stängd!

P.g.a för lite kunder och intresserade kommer denna blogg vara nere för ett tag, eftersom ägaren i egen hög person inte känner att hon vill fortsätta med något som bara ger minus i kassan. Hon, jag önskar er en fortsatt trevlig dag och att ni snarast börjar protestera mot att ägaren slutar skriva..xP

Tack för att ni väljer att läsa "Mitt Alter Ego Jag".



Genom min undersökning som varit ser jag att de flesta som läser är helt okända människor för mig. Vad snitzigt.^__^

Ska vi inte bli vänner alla? ;D


Psst, översättning för er som inte förstod;

Jag, Malin, tänker ha ett uppehåll i skrivandet i bloggen på obestämd tid, eftersom jag inte känner att jag egentligen får ut så mycket av att skriva om mitt liv och mina upplevelser, när ingen ens reflekterar över det.

Have it good gummisnodd och så önskar jag att ni bara har trevliga minnen från min blogg, mitt skrivande, mina smilysar, mitt jag (*host* kanske inte) och resten av vad ni sett här.^^

Puss och Kram alla datasittande människor <3

Av Malin - 16 april 2007 14:13

Tittat på film idag.^^

Och vart på våran tråkiga skola igen med

Therese som återvänt från sin tripp till USA.

Sen har jag tränat och tjoat och

tråkat och suckat och bara överlevt dagen.

Av Malin - 15 april 2007 14:06

Oki, nu har man klarat av Sprint SM i orientering också. Och, ja..haha, jag är uslast av alla.xD Det var ett elakt stigkors som inte såg ut som det borde, vilket gjorde att jag bommade en äckligt massa.-.-' Jag hade 5 min till kontrollen och de andra ca 1 min. Där rök allt som handlade om en skaplig placering i allafall kvalet. Jag kom sist.xD


Jag och Katta röjde på både staden och den där Varbergs fästning innan sprint finalen med Tove my friend in. Lite spännande blev det allt och från vår höööga utsiktsplats uppe på borgen såg vi en massa.^^ Tove blev delad 6:a.Wiiie!:D


Apalång tur hem till vårt Borlänge, fast med Patrick bakom ratten kom vi fram läskigt fort. Fartdåre? Njae;

"jag kör bara 10 km/h över fartgränsen"xD

Av Malin - 14 april 2007 14:05

Vi latar oss hela dagen och bara degar i den galet varma solen.^^

På SM i Varberg.

Av Malin - 13 april 2007 14:03

Åker kl 8:00 ner till Varberg nedanför Göteborg för att denna dag se på Natt SM i orientering. Jag är för usel för att själv få springa.;P Har fått Erik att åka ut på sm och heja på alla med mig.^^

Baii :)

Av Malin - 12 april 2007 14:01

Packa packa pack...Och skriva naturkunskap om tha big Kanto earthquake som smashade sönder typ hela Tokyo och Yokohama på 1900 talet. Poor Japan.;)

Imorron åker jag bort igen. Sedavanliga orienteringen som sagt.SM denna gång.^^

Av Malin - 11 april 2007 22:28

Plugga. Plugga i mitt hjärta, lalalalalalaaaa..urhm..nej faktiskt inte. Fast jag har tyvärr tillbringat många timmar av denna dag med att göra det.En snabb visit på friskis och svettis, och en på bibbloteket och sen hem till mina läxor igen.*suck*

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards