Alla inlägg den 11 februari 2007

Av Malin - 11 februari 2007 20:30

Jag åkte skidO idag med, helt ensam i klassen. Alla folket i D18 var sjuka de tråkisarna.-.-' Så gissa vem som vann? Till min glädje bodde det iallafall inga ankor uppe på berget, och inga vargar heller. Fast ankor är läbbigare. Mötte en i blekingeskogarna en gång. Hugga! Men vad gör ankor egentligen på vinter? Går de i ide?xD"I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother, I'm a sinner, I'm a saint..."Barnkalas hos kusinbarnet Rassmus!:) Han fick såklart sitt "leppsyl" och även lite andra saker. Bilar you know. Där fikade vi på tårta och en massa annat tills vi alla blivit förvandlade till bollar. Och sen hade vi allmän bio med filmen Bilar.^^ Min släkt är mysig.Tar en äckelhistoria som jag fick höra då, imorron.xD157 svenska ord att plugga in. Uurk...:S

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards