Alla inlägg den 11 december 2006

Av Malin - 11 december 2006 21:15

Längst ut till höger ser vi en Matilda, egentligen en tomte, sedan kommer Matilda nr 2 som tärna, Lucia-Jag i mitten, Tärnflickan Lina på andra sidan mig, därefter Maria också en tomte in IRL. Vart syrran tatt vägen vet endast gudarna, de som står under mig i rang.xD20 dagar i rad har jag skrivit här nu..:)Det nya Luciatåget terrade denna kväll en smärre del av Skräddarbacken. Bl.a Martin och hans släktingar fick besök av det sjungande tåget med en knas Lucia Malin i spetsen. Höga, falska allmänna Julsånger kunde befolkningen plågas av. Go os! Oh Yeah..Idag simmade vi på idrotten. Paddla gummibåtsmadrass är jobbig ska ni veta. Mitt råd; Pröva aldrig. Miiew, slutade tidigt idag och kommer sluta ännu tidigare imorron. Ibland ler skolan mot mig, faktiskt.;)Och söta Göteborgarinnan ska man prata med också. Det är bra. Jag tycker om det. Hon är en av mina finapersoner att räkna om jag skulle göra det. *KryaKram* ^^Puss alla och lakantjuven, jag har ögonen på dig...

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards