Alla inlägg den 9 december 2006

Av Malin - 9 december 2006 20:09

Bwahaha, kunde inte låta bli att ta med denna sida. Garvade lite lagom åt puckot..xDIdag har jag inte gjort så hemskt mycket saker faktiskt. Otroligt nästan. Skrivit några svar på Idrottsläxan till på måndag, får nog fortsätta imorron annars blir konstigaövningartantgympaläraren sur.-.-'Målat lite manga idag också. Inu Yasha så klart. Jävla besatt man kan vara..xD Ritade ju som en tok för något år sedan, vilket jag nu har tagit upp igen. Med stor *host* ja, framgång.;) Idag var det luciatåg att titta på i kyrkan också med lilla syster som soloflicka. Uscha, jag saknar verkligen inte min körtid..:S Men det var fint och fikat sedan var gott.Och det sötaste på hela dagen var när en liten kille, kanske 5 år, grabbade tag i min arm när jag gick förbi och sa;Vad fin du är!Maaw, så gulligt av den lille plutten..^^ Han drog faktiskt en lott så familjen Rylander vart en pepparkaka rikare. TarvSyrran käkade upp den innann jag han erbjuda den lilla pöjkbeundraren den.Idag har alla Anna:or namnsdag. Alltså jag. Anna Malin Maria sörru..:)

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards