Alla inlägg den 12 december 2006

Av Malin - 12 december 2006 20:17

Mer snö ge mig, mer snö...*nynnar* Eller iallafall lite...Bummeli Brummeli Kaboom! Idag har jag sett färdigt på Super Size Me filmen. Hugga. Han gick upp 11 kilo genom att bara äta (frukost, lunch, middag) på Mc Donalds under 30 dagar, som ett extriment för att visa hur farlig snabbmaten är! 11 kilo på 30 dar!:O What the fuck?! Och det sjuka var att, medan vi glodde på den där filmen och fick veta hur mycket fett och äckel det var i maten, blev vi sugna på Mc Donalds! Isch. Så en Big Mc åts till lunch. Jag mår illa nu när jag tänker på det.:SSen skaffade jag mig ett foto till ett ID-Kort. Vem tror ni inte kommer ut med stans fulaste kort? Jo, ni förstod säkert. Jag såklart. 150 kr för 4:a bilder som var asfula. Kasst. Ytterligare ett bevis på att jag ska undvika kameran.Jag fick en RosaSkärtlapp av Tove idag. Sen födelsedags present. Och ett par Big Silverringar. De ska has imorron. Och skärtlappen, som jag kallar pulka, behöver bara lite snö så ska jag åka!:) Nerför Sälen och Romme är det närmaste planeringarna.^^Jag funderar på att göra en "vem är jag mest lik - röstning". Härmat efter Camilla. Kanske. Ska fundera ut lite alternativ. NÅGRA SPECIELLA FÖRSLAG!?

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards