Alla inlägg den 10 december 2006

Av Malin - 10 december 2006 20:45

Konnichiwa!Nanka kawatta koto atta?(Hej! Alllt väl?/Har det hänt något?)Slöat. Idag har jag latat mig mer än på länge faktiskt. Ritat lite, käkat godigo käk och läst lite allmännt.:) Sån här dag då man degar runt i mjukisbrallor och stor "vanligtvis-sovT-shirt". Och ingen bad mig göra något speciellt heller. Har jag kommit till himmelriket?:O Fast, jag bäddade rent och städade hela mitt rum med damning och damsugning överallt också. Tog några timmar eftersom jag alltid börjar med något nytt mittiallt.;) Och den jävel som snott det helbruna lakanet göm dig, min hämd är hemsk! malin sover på jord! - Katta usm skido något år sedan.Först ska jag dra av alla naglar på tår & fingrar, hela vägen in, rycka loss tänderna en i taget, slita håret av, steka alltihopa och tvångsmata männskan. Därefter hänga skiten i lillfingrarna i lyktstolpen utanför mitt fönster. Jag ska allt hitta dig!Vår familj hittade även på något nice för låång tid sedan. Ytterligare en skämmabort grej..>_<Barn som har namnsdag inom familjen får en liten present. Och vet ni, igår var det Anna. Alltså, present hitåt! Inu bok fick man..^^ Och idag, Malin! Oh yeah. *segerdans* Jag får Inupocket och Det fina Folket får Nobelmiddagen. :)Mata ne, Sayonara!(Vi ses, Farväl!)Och du som snodde älsklingsbrunlakanet;- Bukkoroshite yaru!

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards