Alla inlägg den 7 december 2006

Av Malin - 7 december 2006 21:40

Idag är jag faktiskt glad. Även fast jag fått "världenstönt-stämpeln" av barnen i min klass efter visningen av kockfilmen. Tror du att de skrattade? Nono. Jag var den enda i klassrummet som satt och garvade åt det, bara för att vi så så jävla sjuka ut och det hela var bara åt helvete. För jag ska se på Eragon nästan fredag klockan 18:00 på föredetta Astoria i Borlänge.^^ Miiew, det ska bli kul även fast filmen är kassare än böckerna.;)Sen ska jag till Emelie med kockfolket och Maria kanske (?) för att käka tacos och flummfjanta som jag gör allra bäst. Och jag har härmed börjat skita i vad alla som jag inte känner något för i min klass gör eller säger. Jag skiter i om ni tyckte filmen var kass, att jag är fånig som älskar min fantasy och manga, eller för att jag bär "mysko" kläder som kanske inte alls är i mode just då. Pilla er i arselet kuksugar as...Vilket jag velat säga ibland, men som kanske inte är såå fint. Inte ens här. Härmed ska jag stå för det som är Jag. Malin-Jag. Inte Malin-du, eller Malin-alla-andra-tänker, utan helt enkelt den Malin jag faktiskt är. Malin-Jag.^^ Så puss på InuYasha och röda rosetter av luciatygband ovanför benvärmarna.:DOch ni, trosor med japaner (lite fula gubbar?) på is tha shit :)

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards