Alla inlägg den 2 december 2006

Av Malin - 2 december 2006 21:23

Go Molly, Go Sweden..Två pass Sörboträning. Det var vad som stod på schemat för morgonen denna dag. Först sprang jag med "tanterna" en runda på typ 90 min runda, bl.a upp på ett stoort berg. Och ni ska veta att tanterna springer fort för att vara tanter.;) Synd bara att det skulle regna så jag blev blöt. -.-' Eftermiddagen åkte vi rullskide-skidskytte á ärtpåseprickning i rockringar på reservflygfältet med motorpojkar och hundmänniskor som ivrig publik. Naturligtvis var det Malin-Jag och Gustav som överlägset tog hem den åtråvärda segern.xD Kriget om bullarna avslutade dagen.^^Nu gluttar jag på Junior ESC och hejar på lilla svenska Molly Sandén. Yeah! :) Systrarna Sandén som övertagit scenen är ju polers till lillasyrran. Ja, en helvetes massa människor som sjunger är ju vän med min lilla Matilda. Kanske kan jag dra nytta av det någon dag?>_< Heeeja Molly, Go Girl!Grattis B på 16-årsdagen!<3 Snart är jag lika gamal som du, bara två dagar! Sorry att jag inte kommer ikväll. Det är..Dumt. Elakt. Vi får ta igen det en annan dag..^^Kommentera folkungar! Jag ser ju att ni är här och läser!:)Och rösta..--->

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards