Alla inlägg den 16 december 2006

Av Malin - 16 december 2006 21:06

Inte min knäck, men det kunde vart det. Har precis sådana formar..;)Här sitter jag nu och tuggar knäckspill. Sådant som kom utanför formerna och annars skulle gå till spillo. Leker Restgris. Börjar ta efter Stig Helmer Pappa, det brukar ju vara han som äter det inegn annan vill ha. Nej, det gäller nog bara knäck. Förhoppningsvis.;)Jag har gjort både knäck, rullat mandelmassakulor och doppat i choklad, riscrisp (puffat ris som Kelloges säljer.;) som rörts om med apelsinchoklad. Mumma för allt gott & onyttigt till jul. ^^ Men som tur var åkte jag lite rullskidor hem så jag kan äta med gott samvete. Jag tror jag måste friska upp minnet om hur vissa delar i Borlänge ligger. Jag åkte nämligen fel. Typ onödigt fel.>_< Fast i och för sig fick jag se värsta nybygge husen. Tänk er, hela mitt hus's både över & undervåning, och lägg det som en våning. Plussa på lika mycket till uppe på så har du det BAMBA hus jag såg. Vad fyller man i ett sådant hus egentligen? Man måste ju säkert ha en massa grejer att stuva in. Fast, det är nog inte så svårt. Plocka på sig lite här och var. RÖSTA ALLA MUPPISAR SOM INTE GJORT DET!!!

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards