Alla inlägg den 5 december 2006

Av Malin - 5 december 2006 07:47

Veckans Big Size Misstake:Vi skulle alltså göra ett grupparbete på engelskan, med mat som tema. Jag, Maria, Therese och Evelina bestämde oss för att göra en film med ett matlagningsprogram på eneglska. Jippi tyckte vi då. Fy fan är det nu. Trerättersmiddagen var följande:• Toast med Ost, Gurka und Tomatoos• Flygande Jakob med Ris• Kladdkaka med Grädde (Roulett med en viss bit arsenik fixad. Vem dör först?) Det hela kunde varit okej om jag inte börjar filmen med att sitta på vår toalett med scream-kläder, äckelgubbmask, ficklampa lysande i fejjan och rabblande "There was three Chefs.." Efter det anländer Theres iklädd djävulsdräkt, änglavingar och batmanmask. Hon slänger ner ingredienserna ("papperslappar med bilder på sakerna")från en lina vi spännt mellan två luckor i en buken och rör om. Ställer dem i kylen, väntar och plockar ut färdiga mackor. Sen kommer Maria med screammask, drakulakappa, tomteluva med vitaflätor och lagar huvudrätt på samma sätt som Therese bara att hon stoppar formen i ugnen. Maria brännde fast en klädnypa i kastrullen också..xDEvelina i häxhatt och klänning makes sedan kladdkaka på precis samma puckosätt som vi tyckte var galet kul då. Allt avslutas med att jag sitter på toan och berättar att sagan är slut, men att de nästa vecka kan de få höra en ny.Vi kunde inte ens klippa ihop en snygg film av det hela, utan det blev en avspelning på VHS...Medan de roligtokpojkarna hade en proffsig DVDfilm som alla skrattade åt. Oss kommer de inte skratta åt. Oss kommer de stämpla "Psykhus nästa" eller "Undvik dessa töntpuckon".Vem vill visa det för min ********klass? (välj lämpliga ord för stjärnorna själv) Inte vi. Jag ska gömma mig på en toalett och aldrig återvända. Om Gud finns, eller någon annan, kan vi få lite hjälp tack!? Nu helst...Och just det! Jag var på teater i Falun också. Den var faktisk bra och galet muppad.^^ Den vite Ali och pipiga SSABarbetare var bäst. Go dem..:)

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards