Alla inlägg den 8 december 2006

Av Malin - 8 december 2006 23:33

Säga vad ni vill om mitt intresse, men visst är de för fina?Muhaha! Idag har jag kommit på ett nytt sätt att bli av med det onyttiga i en 0,5 Liters Milkshake. Man går helt enkelt på tå, samtidigt som du kickar med benen som du skulle sparka till något graciöst och lite högre upp.>_< Så gick jag i Falun och hem till Emelie. Folk tittade en aning kan jag säga..xDHos Emelie var det rajtantajtan och det vette fan hur mycket läsk jag satte i mig under kvällens flummtåg och myskoanfall. Ja, helt enkelt en kul Malin..^^Älska älska älska InuYasha..Mieew, det bar är så..Ja, underbart sött och blodigt ibland..:) Och älska er andra med.För att inte glömma Episoderna jag ska se imorron• 88 - Askul med små sjuka apor som spellar fast en bambasten på Inuyashas ena hand.Problem? Njae, de har glömt hur man tar bort dem också..xD• 124&125 - Har för mig att Kikyô dör, fast hon inte gör det. -.-'• 160 - Har fått för mig att Inuyasha ska laga *host* se laga Kagomes cykel. Framgång? Med hans intelligens och humör?Inspanat nytt: http://inuyasha.nu

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards