Direktlänk till inlägg 2 februari 2007

I can't be you, just me

Av Malin - 2 februari 2007 21:34

Jag skulle vinka så fint till fotoErik men så fint blev det visst inte.-.- Jag ser egentligen mycket snyggare ut!xDEhm, ja idag åkte jag SM i Skid-O då. Det gick inte precis som jag ville.-.- Blev bland de sista, iof sig hade jag varit sjuk hela januari, men jag hade väll velat vara en aning bättre. Jag plöjde rakt genom skogen och ner i en ravin, i ospårad 1 dec djup snö. Dummt Malin.Inte nog med att jag gick dåligt Erik tog en ful bild på mig och lade upp på kvarnsvedens hemsida. Jag kunde varit lite vackrare får jag känslan av, så nu blir jag väl ännu mera muppig än förut.xDMahaha! Jag var en riddare i något av mina mängder av förra liv. Bland mycket annat har jag varit Martin Luther King. Det ni!xD *REKLAM*xD Vi gjorde stora söta muffinsar med chokladbitar i till Tuna Loppet som går av stapel imorron. Så åker ni dit så köp en smaskig Muffins á Malin.:D Fick inte smaka någon muffins, men smeten var iallafall go. ^^I can be mean. I can be angry, but you know I couldnt be just like youI can be fake. I can be stupid , but you know I couldnt be just like youI can could be cold. I could be routhless, but you know I couldnt be just like youI can be weak. I can be sensless, but you know I couldnt be just like you!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 08:06

Ansök om att få bli testpilot på nya LG Optimus 2X!   Missa inte chansen att få testa (och behålla) en androidmobil som är unik på markanden!     Länk till ansökan: http://smartsontestpilot.se/lg-optimus2x/bli-testpilot/     ...

Av Malin - 3 december 2009 23:03

Today Malin was in heaven! :D x]     - ica maxi hade klubbkväll med provsmakning överallt! :DHaha, så där var min lycka gjord för dagen. xD Det finns flera fördelar med provsmakning: 1. Man kan testa nya produkter, speciellt den där chokladen med m...

Av Malin - 26 november 2009 11:11


  Jag har vunnit biljetter till tAKiDA's konsert i Stockholm!! :DJag var dock tvungen att vara tyst om det, eftersom jag överraskade min pojke med dem som en försenad födelsedagspresent. Men nu kan jag berätta (läs skryta) om det! ;) Hehe, först...

Av Malin - 22 november 2009 19:10

hehe, det är ju meningen att jag ska blogga lite nu förtiden, men det är jag alldelses för lat för att göra. x] Något säger mig att det här med bloggen kommer rinna ut i sanden, som förut... meen iaf, Pojken (än är han då inte man :P ) har ...

Av Malin - 16 november 2009 21:42

Just det, angående min nya bild: jag äter popcorna direkt när de trillar ur popcornmaskinen! :D liite varma x] ...

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards