Alla inlägg under januari 2007

Av Malin - 16 januari 2007 21:36

I Want to Change the World- Det är mitt mål för livet. Och det ska bli bättre och inte sämre. Sen hur jag gör det är en annan fråga. "Sanningen i en lögn"Blodad tand, rött hav täcker min hand. Jag har aldrig varit här, och var är det för svärd jag bär? en katana av snidat stål, alla tusentals lik bränns på bål. och över denna lilla by, rökpelare stiga mot klar sky. och i min egen lilla värld, jag sitter under mitt körsbärsträd. I vindens smekande drag, jag känna ett mystiskt välbehag. Att höra hundar skalla. Att se skära blad falla. Allt detta ger mig det mod som behövs för att inse, ingen är god...Ericas nobelprisade dikt..^^

Av Malin - 15 januari 2007 21:10

Under tjejtränings Galan korades följade pristagare:- årets lag Ida P, Maria, Fanny, Ingrid & Tove- årets friidrottare Fanny- årets bollsportare Maria- årets handikappidrottare Delat mellan ett antal personer- årets kvinnliga idrottare Ingrid- årets manliga idrottare MalinÅrets Malinga Idrottare 2007 är alltså Jag.xD vann titeln genom en jobbig brottnings kamp.^^Mamma och Matilda hemma från Ålandskryssningen. Systra vann Brika-tävlings-saken så nu ska även jag få åka båt den 1 April.:D*

Av Malin - 14 januari 2007 20:48

Idag åkte mamma och Matilda till Åland med kryssningbåt. Fast, den blev försenad iallafall 3 timmar bara för att det blåser så förjävligt. Mammie lät jätte rädd innan hon åkte, hon var rädd för stormen. Maaew..*krama om* De hade någon "Birka-stärnan" sångtävling för barn som lillasyster skulle vara med på. Så, Lycka till lilla flickan min!^^Så jag och pappa blev ensam kvar här hemma. Han mojjade i garaget med lilla älsklings Opeln så den blir frisk och jag var på internet ett tag. Pratade apalänge med Erica-sama på msn. Misslyckades med att ringa till Natalie. Blev lite för mycket att göra då. Gomena. Skola imorron. Blää..-.-

Av Malin - 13 januari 2007 22:31

Idag kom det lite besök hit. Jag förstod inte riktigt hur de var släkt med oss, men det var något med mormor, kusiner och vuxit upp där fast mycket mindre. Kristina med man, som jag illa nog glömt namnet på förtillfället. Vi åt biskvitårta som jag sedan fick göra ett recept av och så glodde vi på balbilder. Naturligtvis skulle de även se klänningen..^^Pratade med min söta Göteborgarinna Naalie också. Det tycker jag om.:) Som vanligt ringde hon, jag är för feg? näe, tvekande..xD Men imorron ska jag calla.;D

Av Malin - 12 januari 2007 21:26

Äntligen är det helg! Det var jobbigt att börja skolan igen, fast det gick väl ann. Evelina hade kanske brytit ett finger, och Maria har haft Brasilien-checka-gubbar hos sig. Ett litet prov idag på massmedia som jag otroligt nog känner mig ganska nöjd med.:)Jag mår illa och är rädd för en katastrof. Jag älskar ju min familj! Låt det bara vara en ond dröm att vakna upp ur.Avslutade dagen med att käka lite räkor & bröd med familjen. Till min glädje fanns det bara en räka med rom i hela påsen! Något bra. ^^ Sen att det inte var något roligt på tv var lite mindre bra.Jag tycker inte om posten längre.

Av Malin - 11 januari 2007 21:07

Sms är något jag gillar. Och så slipper man ringa. Det är bra, för jag har ringa-folk-fobi.Inatt sprang jag natt-orientering, vilket naturligtvis var läskigt. Jag avskyr nämligen det, som bara den. Trots att jag väntade mig att få se yxmördare, dinglande lik, galna djur och bottenlösa sjöar så träffade jag bara en fulsjö. Och den bottnade jag i.xD Så, jag överlevde natten mot alla odds!^^ Stoor utdelning till alla som tippat på mig..xDFortsätt krama varanndra!

Av Malin - 10 januari 2007 20:43

*KRAMA* Gå nu och ge varje liten person i samma hus som du en kram nu! En stor kram och berätta för dem hur fina och värdefulla de är! Jag har en extra liten sötis familj. Det bor fyra flickor i den. Två måste räddas från det helvete vissa lever i, bara för att vissa människor är svaga. Ta hand om era vänner, och alla andra ni också ser. Varenda liten jäkel.• Erica-sama • Natalie-chan• Tove-chan• Ella-san

Av Malin - 9 januari 2007 18:42

EGOJag vaknar vackerJag är bra på alltJag doftar ljuvligtJag har magisk utstrålningJag är alltid friskJag har fantastiskt hårJag har skön humorJag älskar min kroppJag har perfekta fötterJag är vansinningt snyggDetta ska vi tänka varje dag sa vår lärare. Är hon helt blåst?Den här bloggen är bara ett enda stort jävla fejk, för ni läser bara om en av mina sidor. Det roliga och sjuka i mitt liv. Kanske några tankar och pinsamheter. Men inget annat. Tro inte att jag är perfekt för det. Jag kan inte skriva saker som gjort mig ledsen. Det går inte. För då är jag svag och så. Jag måste tänka på min heder. Heder framför allt. RiddarMalin eller vad?Jag gråter åt nästan allt.Bara så ni vet.

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards