Alla inlägg den 22 januari 2007

Av Malin - 22 januari 2007 21:06

Sådana här skoldagar som denna borde man alltid ha. bara idrott klockan 8 på morgonen sen var det bara att sluta.^^ fast efter att ha snott tillbaka min mangabok som jag lånat ut till Therese stack jag till busshållplatsen för att åka buss. Först kom det en stackars gubbe och skottade bort all snö framför busshållplatsen, och precis när han var klar kom en plogbil och hade upp en massa ny snö. Nahaha..xD Skrattade nästan åt det hela.xD Bussen kom ju aldrig så jag fick helt enkelt roa mig med det som kom.;PI Borlänge city hämtade jag ut mitt leg med den fula bilden på.-.- Jag ser helt mongo ut, och så är det en lite hårtes som spretar åt hel håll. Bwaaa, att man bara fick tre kort på sig. Huvudmålet var bibloteket.:D Först lämna tillbaka alla mina mangor och två böcker till den lilla tanten bakom disken. Sen kastade man sig bort till den lilla hörnan och lånade några nya mangabookies. Tyvärr har jag snart läst alla som har något värde där. :( Plockade även på mig en fantasy bok, del 3. Egentligen var de tidigare böckerna helt kassa, men sjuka. Så bara för att de var det fick jag ju lov att läsa fortsättningen.xD Resten av dagen latade jag mig och drack te. Söder Te is tha shit.^^ jag är faktiskt förkyld så då får man göra så.;P Eller, latade och latade jag fick lov att göra en jobbig geografi uppgift. kazakstans öde vilar i mina händer. Mahaha! Fast Erica förutsåg att det skulle dö ut. Ajdå..xDÄr jag verkligen bara en medelmåtta i allt? Finns det inget som jag, jag är bra på? Avundsjuk medelmåtta. That's Me.Rysk Roulett? Antingen lever man eller så dör man.- Meen, vad jobbigt.

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards