Alla inlägg den 23 januari 2007

Av Malin - 23 januari 2007 20:50

Min naturkunskaps lärare Torbjörn är lite speciell ibland. Han drar steck under allas namn, har konstiga kommentarer om blåmesars ödmjukhet och färdig gör små kladd bilder.xD Jag hade då ritat en galen lite figur som såg en aning galen ut och skanderade: "Bwahaha I'm the Lord!" Han hade då ritat en liten bil under och skrivit, "Driving in a ford!"xD Sen skulle vi leka vidare på dramat där jag är lille Jouha, men Anton kom inte så min grupp hade inget att göra. Det slutade med att jag bredde ut mig i en soffa med min mp3 & "Mästerdektektiven Conan" mangan. Den är lite mysko.xD Alla mördar folk för att denne har dödat/lurat/bedragit någon av mördarens älsklingar.Min lilla syster är ganska dum ibland. Jag gjorde en söt liten ostmacka till henne, men som tack börjar hon gnälla över att den är äcklig. Hon hasplar ur sig:"De stackars barn som inte får någon mat, deras mat är såå mycket godare än den här mackan." Hon vet inte mycket. Hon höll på att tjata mej tokig om att de barnen utan mat hade det så mycket bättre mat-väg än hon. *morra* Skitunge! Hur tänker hon!?Jag ska bli volontär."Råttan sträckte på sig och gjorde några stretchövningar" xD (Erica)-18°C ute nu. Det är svinkallt.

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards