Alla inlägg den 8 januari 2007

Av Malin - 8 januari 2007 21:20

Klippte mig lite fint på Nikita i Kupolen. Lite kortare fram, sneare lugg, lite uppklippt och sen en massa saltvattenspray i skallen så allt blev strävt och trollruffs på ett fint sätt.^^ Faktiskt ganska nöjd.Sen drog jag till Tove och myste med min julklapp á mugg med tomte på.^^ Vi skrev ett rim till Kattas julklapp, någon som kan gissa vad det är?Om du vill vara sexig på de soliga stränderna i Bahamas Ska du ha detta till din pyjamasOch varken Rufus eller Nils verkar tycka om mig. Nils undrar när jag ska gå hem och vill att vi ska sluta prata medan Rufus morrar åt mig. Baah..Ogillad.-.-Tjejträning med chokladmuffis från Ingrid som snart fyller år. Mums fillebabba!^^ Backintervaller med kartbildefrågor var vi visst inte så bra på..xDSKRIV DITT FÖRNAMN PÅ KOMMENTARER OM DU KLICKAR UPP DENNA SIDA, SÅ JAG VET HUR MÅNGA OLIKA PERSONER SOM ÄR HIT.^^

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards