Alla inlägg den 29 januari 2007

Av Malin - 29 januari 2007 21:08

Fortfarande plågas jag av ont i halsen, och med -10º C vägrade jag vara med på vår skridskoåkning. No way. Men nog fick man allt lov att út och leka Bambi på hal is ändå.-.- På tjejträningen hade vi PulkaRace & jag åkte kudde. Det hela gick apasnabbt och jag och Tove höll på att köra in i en stolpe flera gånger.xD Sen påvägen hem blev jag tagen för att vara handikappad.-.- Iallafall om man ska döma av de människornas blick när jag kom åkandes i min pulka. Satt alltså i denmed korslagda ben och drog mig fram med "konliknande" saker på armarna.xD Jag orkade ju inte gå och dra pulkan.xD Och Tove hojtade förfullt när vi körde nerför Skräddarbacks-backen som tokar;"Ur väägen! Köör sakta, lekande barn!"Jag har en ny favoritlåt. ^^ I Hate everything about you med Three Days Grace.:D Såå bra.Länk till en video med dem:Three Days Grace

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards