Direktlänk till inlägg 28 januari 2007

Skid-O

Av Malin - 28 januari 2007 20:29

Idag fick jag lov att gå upp äckligt tidigt för att åka till Korsnäs för en liten harva runt tävling i Skid-O. Jag är inte frisk ännu.-.- Även fast jag hade tänkt åka lungt är det inte bara att göra det när man har folk som flåsar en i nacken på ett litet smalt spår.Så det gick väl lite fortare än vad det borde nu när man har ont i halsen. Kan man inte bli riktigt illa sjuk då? Sen lyckades jag med att ställa vår glassbutt av plats på en varm spisplatta.-.- *pucko* Poff! sa det och sedan var det ett stort hål i butten, döda inplastade mackor & en massa blå platsgegga på plattan.xDI nästa liv ska jag bli en pingvin & Erica en säl, & sen ska vi kasta fisk!xDI'm the new MaffiaBossJag är sur över att de små D16 flickorna tänker gå upp och inkräkta på min klass i SM i Skid-O. Jag vet att de kommer slå mig, och det är det som irriterar mig mest. Dels för att jag varit sjuk och dels för att de kan vara en aning bättre skidåkare än jag. Varför? De kommer ju ändå åka det nästa år!Ny röstning alla asätare!;P

 
 
Ingen bild

Katta ( Gud,med andra ord)

31 januari 2007 17:16

Ja hoppas du skämtar? :O
För du vill väl inte på allvar åka skid-o SM? Shit,om de e så att du verkligen vill det så äru faktiskt ännu galnare än ja trodde;);)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 08:06

Ansök om att få bli testpilot på nya LG Optimus 2X!   Missa inte chansen att få testa (och behålla) en androidmobil som är unik på markanden!     Länk till ansökan: http://smartsontestpilot.se/lg-optimus2x/bli-testpilot/     ...

Av Malin - 3 december 2009 23:03

Today Malin was in heaven! :D x]     - ica maxi hade klubbkväll med provsmakning överallt! :DHaha, så där var min lycka gjord för dagen. xD Det finns flera fördelar med provsmakning: 1. Man kan testa nya produkter, speciellt den där chokladen med m...

Av Malin - 26 november 2009 11:11


  Jag har vunnit biljetter till tAKiDA's konsert i Stockholm!! :DJag var dock tvungen att vara tyst om det, eftersom jag överraskade min pojke med dem som en försenad födelsedagspresent. Men nu kan jag berätta (läs skryta) om det! ;) Hehe, först...

Av Malin - 22 november 2009 19:10

hehe, det är ju meningen att jag ska blogga lite nu förtiden, men det är jag alldelses för lat för att göra. x] Något säger mig att det här med bloggen kommer rinna ut i sanden, som förut... meen iaf, Pojken (än är han då inte man :P ) har ...

Av Malin - 16 november 2009 21:42

Just det, angående min nya bild: jag äter popcorna direkt när de trillar ur popcornmaskinen! :D liite varma x] ...

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards