Direktlänk till inlägg 25 november 2006

Konferanser & Sötisar

Av Malin - 25 november 2006 21:22

8.00 Då var jag i Falun alla sjussovare. Geesh, vad jag var trött..-.-' Tur att man fick käka både mackor och bakelser av alla dess slag. ^^Fram till klockan 17.30 disskuterades både det ena och det andra. Vad vi saknade, vad som skulle göras om, vad vi ungdommar/unga juniorer tyckte, och dittan & dattan. Faktiskt ganska oki att vara på. Vi fick ju fin mat, fika och knarkarhalstabletter på Scandic. ^^ Något nice ska man ju ha för en heldag.Sen innan jag kom hem sprang jag in på Kupolen, Borlänges största tutte du vet, xD och köpte ett litet sött kort. Till en vän. Ett miranda kort med texten;Ville bara att du skulle veta hur mycket du betyder för migMor och far drog på 70-års kalas och syrran stack till några små pojkar och flickor i hennes ålder för att leka "anden i glaset"...*suck* De är som de är. Själv trampade jag testcykel, orka med regnet som plågar oss inomhusmänniskor, med måndagens Prision Break på Tvn. Nice. Det är ett nice program. Faktiskt det enda jag ser på vår tv, eller serie som jag följer. Eller jo, jag glor kanske lite på Top Model saken också.Meen, nu ska jag hjälpa mamma att göra pepparkaksdeg till imorron. Värsta BigSize baket. :D Jag gillar pepparkakor. Jag blir liksom glad av det. Så, tjingaling folket!Och man kan kommentera, skriva en hälsning. Jag lovar att om min sida biter er ska jag käka upp hela mitt sängöverkast. Och det är stooort. Jävligt stort så ni vet...Miranda-nalle-kort, inte det jag köpte...

 
 
Ingen bild

Tove :)

26 november 2006 09:40

Tjoo malin! vackert vackert du skriver ;) kupolen i dag då? kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin - 23 mars 2011 08:06

Ansök om att få bli testpilot på nya LG Optimus 2X!   Missa inte chansen att få testa (och behålla) en androidmobil som är unik på markanden!     Länk till ansökan: http://smartsontestpilot.se/lg-optimus2x/bli-testpilot/     ...

Av Malin - 3 december 2009 23:03

Today Malin was in heaven! :D x]     - ica maxi hade klubbkväll med provsmakning överallt! :DHaha, så där var min lycka gjord för dagen. xD Det finns flera fördelar med provsmakning: 1. Man kan testa nya produkter, speciellt den där chokladen med m...

Av Malin - 26 november 2009 11:11


  Jag har vunnit biljetter till tAKiDA's konsert i Stockholm!! :DJag var dock tvungen att vara tyst om det, eftersom jag överraskade min pojke med dem som en försenad födelsedagspresent. Men nu kan jag berätta (läs skryta) om det! ;) Hehe, först...

Av Malin - 22 november 2009 19:10

hehe, det är ju meningen att jag ska blogga lite nu förtiden, men det är jag alldelses för lat för att göra. x] Något säger mig att det här med bloggen kommer rinna ut i sanden, som förut... meen iaf, Pojken (än är han då inte man :P ) har ...

Av Malin - 16 november 2009 21:42

Just det, angående min nya bild: jag äter popcorna direkt när de trillar ur popcornmaskinen! :D liite varma x] ...

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards