Alla inlägg den 24 november 2006

Av Malin - 24 november 2006 22:27

Seså gott folk, titta nu noga på dessa bilder på änglar. Mixa sedan samman den uppfattning ni får, vrid bilden så ni ser ängeln i profil och Woola! En sådan liten ängel ska jag låta pryda min kropp. :D Ovanför höger fotknöl (ja, ni vet?xD ) ska den sitta, precis som den "satt på" knölen. Mitt tänkta tatuering. Lilla mor min har till och med sagt att jag kan få göra det..antagligen..^^ Eftersom om jag skulle dö i en tsunamikatastrof och de hittar mitt lik så kan de identifiera mig. Men, nu ska vi inte hoppas på några sådana hemskheter. Idag var jag och familjen min på besök hos Gunnebritt och morfar. Jadu, där käkade vi mat så jag kunde säkerligen rullat hem om jag bott på platten och inte på ett berg. Har inga jettmotorer ännu förstår ni. Kanske nästa års populäraset julklapp?xDMorfar hade gjort 6-våningstårta. Han tårta? Japp, en god sådan med jordgubbar. Mmm...jordgubbar! Resten av kvällen tillbringade vi med att spela UNO allihopa. Visste ni att blått och grönt är jäkligt lika varandra? Ja, gamla männskor tycker iallafall det. Såklart vann jag 3 gånger av 9 times. Det ni!;) Proffset Malin. Tror ni man kan vinna pengar i det?:PNice kväll iallafall, och nu ska jag sova lite innan mamma flippar ur. Plus att jag behöver nog lite sömn så jag orkar vara på möte imorron. Tråkmöte..-.-' Fast man får ju fika. Så, något bra.(:Puss alla tokar, och en liten kommentar eller hälsning värmer..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards