Alla inlägg den 22 november 2009

Av Malin - 22 november 2009 19:10

hehe, det är ju meningen att jag ska blogga lite nu förtiden, men det är jag alldelses för lat för att göra. x] Något säger mig att det här med bloggen kommer rinna ut i sanden, som förut...


meen iaf,


Pojken (än är han då inte man :P ) har fyllt 19 år och vi har firat med kalas :) 4-kamp med idiotcykling, larsson-fylla, cola-finsmakning och sensuell kroppskontakt, som vanns av pojklaget FjortisRosa. Lite andra lekar och mycket kramar och skratt ^^

så underbart att träffa vännerna, they make me happy:]


Hans mor har också fyllt år, trevligt.

Men vissa är sjukt knäppa. :S Jag antar att man måste dras med sådana urjobbiga personer för att jämna ut det faktum att man har så många andra härliga, underbara människor runt om sig.


Hemma igen (still in blge:] ) för ett läx-maraton. Trök, trök, trök. -.-''


- Ät en skumtomte!





Presentation

Omröstning

Apor är gula!
 jaaa :D I know! :]
 eeh? What The Fuck? x]
 nejnejnej, apor är bruna? ^__^

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards